12 mars 2012

Tranorna flyger över mig

Idag har det varit en härlig dag rakt igenom! 
Jag hämtade hem mina älsklingar mina frälsarkranstavlor från Näl, det har varit uppskattat att de har hängt där, personalen berättade att de fått många spännande samtal med människor på sjukhuset i samband med att de funnit där. Då känner jag mig glad att jag bidragit till att människor blivit berörda och fått sätta ord på tankar och funderingar och ta några steget i livet! Härligt!!





























Pärlorna finns även här!









Jag kunde inte låta bli att inhandla de första vårlökarna! Idag har jag också hunnit suttit på altan och jag har delat det med Bea,vi har suttit och lyssnat på vårfåglarna och alla slags ljud. Sen att grannkatten busat med Bea var ju också kul! Japp våren är här för att stanna!!! Det är så skönt! Dessutom är jag ledig idag!!!














- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar