29 mars 2012

Söndag 1 april kl. 12.00 Hammarby kyrka VERNISSAGE

Lars och jag laddar för att åka till Hammarby och trakten kring  Upplands Väsby.Jag har fått förfrågan om att ha en utställning med mina frälsarkranstavlor under påsken,och det skall bli så spännande och se hur de tas emot. 
Jag är inspirerad av frälsarkransen ”Varje pärla har blivit en tavla.”
Konstnären Susanne Lindström ställer ut några av sina tavlor. 
Temat för utställningen är frälsarkransen.


Söndag 1 april kl. 12.00  Hammarby kyrka
VERNISSAGE
Måndag 2 - fredag 13 april Vilunda församlingshem
UTSTÄLLNING
Har du vägarna förbi så är du välkommen att se och möta oss!


Vi hoppas och vi får tillfället att se oss omkring och ta några skatter och naturligtvis vill vi försöka i alla fyra områden: Stockholms län, Uppsala län,Västmanlands län samt  Örebro län.
Den blev inte en av de utvalda,men den finns här hemma ifall någon av de andra tystnads- pärlorna får snuva!












Dessutom skall det blir kul att träffa Anne Israelsson Bengtsson
och hennes familj. Jag har inte mötte henne sen jag gick i Sigtuna, det var så lääänge sedan!! Skojjigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar