10 december 2011

Jag funderar

Jag är SUSANNE!

“Mitt i livet”

Kvinna

Mycket Envis

Svag

Stark

Vet vad jag vill

Ärlig

Längtande

Snäll

Har självkänsla

Engagerad

Litar på mig själv

Bestämd

Tänkande

Idérik

Blyg

Ångestfull

Tillbakadragen

Drivande

Mycket stark

Positiv

Modig

Vart får jag all kraft ifrån, den frågan fick jag häromdagen? Vilken skön fråga!

Jag upplever det som jag har en källa att ösa ur, dels mitt egna liv som har så många dimensioner av både glädje och sorg -ett liv som jag har fått kämpa att få det jag förtjänar och trivs med. Jag tror på allvar att man själv kan kämpa och styra så man får det man vill ha. Jag hämtar ju oerhört mycket skönhet från naturen. Jag promenerar hela tiden och aktivt och det kan jag tacka min man och hund för. Men jag har liksom alltid promenerat på det sättet, tagit mig framåt…

Jag älskar dessa rader:

"Nu för tiden är min färg blå, gul och röd. Och jag äger en styrka som ingen kan ta ifrån mig."

citat av Susanne Lindström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar